אמני חושים - אטרקציה מרתקת

אמני חושים מוכרים בשפה היום יומית כקוסמים עם יכולות עילאיות ומיוחדות, מה שנקרא "מנטליסט", שהוא אחד מענפי הקוסמות. יש להם יכולות לתפוס, להבין ולקלוט גירויים חיצוניים מעבר לחמשת החושים הידועים. עובדה זו לא נקבעה בצורה מדעית ואמני חושים הם בהחלט חידה לא פתורה. אמן חושים עוסק גם בקסמים, הופעות טלפתיה והקהל המגיע להופעות הוא קהל האוהב מסתורין שהרי לא הוכח אם הופעת אמן החושים היא אחיזת עיניים או תופעה מולדת.

אמני חושים

אמני חושים בתרבות הפופולארית

יש בארץ מספר אמני חושים ורבים מהם מצליחים מעבר לים. רובם מופיעים במסיבות סגורות ומופעים גדולים. אמן חושים ידוע מישראל מוזמן לעיתים קרובות לתוכניות טלוויזיה בארצות הברית ויש לו הצלחה גדולה בקרב אמנים רבים. גם למסיבות פרטיות של ידוענים בעולם הוא מוזמן להופיע בפני קהל המוזמנים. לפי מספר האנשים בכל הופעה של אמני החושים והאולמות המלאים אפשר להבין שיש קהל גדול שאוהב סוג זה של בידור. לאחר סיום ההופעה אפשר לשמוע דעות שונות ופרשנויות למה שזה עתה חוו כאילו כל אחד היה במופע אחר.

אמן חושים אטרקציה מרתקת

אנשים המגיעים להופעות של אמני חושים המתמחים בקריאת מחשבות נדהמים בכל פעם שאמן החושים מביא את הקהל לחשוב בדיוק על מה שהוא חשב. בחר באותו מספר שהוא כתב מראש על גבי נייר שהוצפן במעטפה, על אותו ציור שהוא ציור טרם התחלת המופע או על שם של מישהו מעברו של האדם מהקהל שעלה על הבמה.

תגובות מעורבות

רוב האנשים אינם מאמינים שיש דבר כזה מעשה קסם, אלא הכל זה אחיזת עיניים וזריזות ידיים ובכל זאת ניתן לראות בין קהל הנוכחים אנשים שחוזרים פעם אחר פעם להופעות כדי להבין איך אמן חושים עשה זאת. מרבית האנשים אינם מאמינים למעשי קוסמות ולדעת רבים זו הונאה או זריזות ידיים. ובכל זאת בכל פעם שאמני חושים מסיימים את ההופעה שלהם הסקרנות בקרב הקהל הצופה גוברת כדי להבין כיצד הם עושים זאת. יש כאלה שיגידו שזה לא אמת. שהאדם מהקהל הוא "מושתל" של ההפקה. אמן החושים מכחיש בדרך כלל את הדבר אבל אין אפשרות ממשית לבדוק זאת. כך או כך, מדובר במופע מרתק של פעם בחיים שחובה על כל אחד לראות ולחשוב בעצמו.